מדיניות משלוחים
שליח עד הבית
-
משלוחים לישובים מחוץ לטווח עלולים להתעכב עד 6 ימי עסקים. לרשימת הישובים מחוץ לטווח.
-
לאחר קבלת פרטי המשלוח בחברת השליחויות ייווצר עמכם קשר במספר שהזנתם בעת ביצוע ההזמנה לתיאום מועד וטווח השעות המועדף לקבלת המשלוח.
-
מסירת המשלוחים מתבצעת בימים א'-ה' בין השעות 07:00-22:00 וביום ו' בין השעות 06:00-13:00. חברת המשלוחים תיצור עמכם קשר בכדי לתאם את שעת מסירת החבילה.
Boxit
-
מיועד לחבילות במשקל אריזה עד 30 ק"ג בלבד.
-
ברגע שהחבילה תגיע לנקודת האיסוף שהקלדתם בעת ההזמנה יישלח SMS אל מספר הטלפון שהכנסתם למערכת בעת ההזמנה עם קוד אישי לקבלת החבילה.
-
עליכם לאסוף את החבילה תוך 18 שעות מרגע קבלת הקוד, אחרת החבילה תוחזר אלינו.
-
במקרה ופספסתם את אסיפת החבילה, צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-245-498-882 או במייל: bicycle@gnssweb.co.il
איסוף עצמי
-
הזמנות ניתן לאסוף בשירות הלקוחות שלנו, ברחוב שלמה הנביא 24, תל אביב בימים א'-ה' בין השעות 07:00-21:00.
-
יש להגיע לאיסוף ההזמנה לאחר קבלת מייל המאשר כי ההזמנה הגיעה ומוכנה לאיסוף.
-
בנוסף ניתן לתאם איסוף מול שירות הלקוחות בטלפון 1-245-498-882 או במייל: bicycle@gnssweb.co.il
הערות נוספות:
-
הזמנה שהתקבלה לאחר השעה 23:00 או בערב חג/יום שישי תיוחס כהזמנה שהתקבלה ביום העסקים הבא.
-
במידה ויווצר עיכוב בהזמנה מכל סיבה שהיא אנו נדאג ליידע אתכן\ם על כך.
-
ההטבות הניתנות מהמחיר הסופי של סל הקניות, לאחר כל ההנחות הניתנות באתר, כולל הנחות קופונים ושוברים.